מצאנו את דירת היוקרה שחיפשתם. ואפילו יש מלא חברים מסביב

בשיתוף בית בלב

13.3.2021 / 10:00

בקומת הפרימיום של בית בלב רמת השרון תמצאו חמש דירות בנות שלושה חדרים, מרווחות, מאובזרות ובנויות בדיוק עבור הצרכים של בני הגיל השלישי. פגשנו את האדריכלית ענת הרמן לשיחה על המקום שהכי שווה לגור בו

בווידיאו: הכירו את קומת הפרימיום בבית בלב רמת השרון/עריכה: דפי מקל

אם כבר קראתם או שמעתם בעבר על מגוון האפשרויות והחיים התוססים אותם אפשר למצוא כיום בבתי הדיור המוגן, אתם בוודאי יודעים שעבור בני הגיל השלישי מדובר במסלול מרתק. אלא שהייחודיות של בתי הדיור המוגן לא מסתיימת רק במפגשים החברתיים ובפעילויות השונות המוצעות מדי יום, אלא הולכת עם הדיירים אל תוך הדירות הפרטיות שלהם.

דוגמה מצוינת לכך אפשר למצוא בקומת הפרימיום שנבנתה בבית בלב רמת השרון. פגשנו את האדריכלית ענת הרמן כדי ללמוד קצת יותר.

מה הייחוד של קומת הפרימיום?

"יש בה חמש דירות של שלושה חדרים, דירות אקסקלוסיביות, שנועדו לקהל היעד שעובר כיום לדיור המוגן וממשיך במקביל לעבוד מהבית, או לחלופין זקוק לחדר נוסף בדירה לתחביבים שונים או לאירוח נכדים וחברים".

כמו כל דירות שני החדרים אותן אפשר למצוא בבית בלב רמת השרון, גם הדירות בקומת הפרימיום מרווחות מאוד, פתוחות לאור ולאוויר ומצטיינות ברמה גבוהה של אבזור: "לקחנו בחשבון את כל הצרכים של בני הגיל השלישי", מוסיפה הרמן. "למשל החיבור הנוח בין המטבח לפינת האוכל הצמודה ולסלון, או חדר השינה שלצדו אפשר למצוא חדר אמבטיה מרווח במיוחד. גם המסדרונות רחבים ככל הניתן והתאורה יורדת בצורה נכונה מהתקרה לקירות ולרצפה. התחושה והאווירה שנוצרות בדירה הן נהדרות".

האווירה הטובה הזו מתחילה כבר כשיוצאים מהמעלית בקומת הפרימיום, ופוגשים את הלובי, שמזכיר הדר של בית מלון לצד הרגשה ביתית ונעימה, ומציע מקום בו הדיירים יכולים לייצר חברויות חדשות ולשוחח.

וכמובן שלכל דייר ודיירת יש את האפשרות להוסיף את הטאץ' הפרטי לדירה שלהם: "יצרנו דירות שיכולות להתאים לכולם, והצגנו אותן כך שיעניקו השראה למבקרים", מסכמת הרמן. "אנחנו רוצים שהם יבינו שמעבר מהבית לדיור המוגן לא אומר להצטמצם באיכות החיים, אלא אולי אפילו להיפך. אז כל אחד יכול לשלב לתוך הרעיונות הקיימים את הדברים שהוא אוהב וקשור אליהם, ולמצוא להם מקום בדירה שלו".

בשיתוף בית בלב
  • עוד באותו נושא:
  • בית בלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully